четверг, 3 мая 2012 г.

Урок-повторення. У комп’ютерному класі


Тема: Урок-повторення. У компютерному класі
Мета уроку:
·         Повторити техніку безпеки при роботі з комп’ютером;
·         Виховувати дбайливе відношення до устаткування кабінету;
·         Допомагати переборювати бар’єр „людина-комп’ютер”.
Обладнання: стенд „Техніка безпеки в картинках” чи сторінка „Як поводитись з комп’ютером”.

Хід уроку

І. Організація класу.
ІІ. Розминка.
            -Діти, у 1 класі нашими постійними помічниками на уроці інформатики були інопланетяни Елзік та дівчинка Ганнуся. Сьогодні ми знову з ними зустрінемось. А до них ще приєднається гномик Мудрунчик. Вони хочуть перевірити, чи не забули ви за літо рахувати від 1 до 10 та розв’язувати найпростіші задачі. Якщо ви правильно виконаєте ці завдання, то вони і надалі будуть разом з нами мандрувати по країні Інформатики.
            Ось які завдання вам задає інопланетянин Елзік:
·         Порахувати від 1 до10.
·         Порахувати до 10, пропустивши 4 та 7.
·         Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і 1 моркву. Скільки фруктів дала мама Сергійкові?

Ганнуся хоче, щоб ви виконали ось такі завдання:
·         Порахувати від 1 до10.
·         Вставити замість крапок пропущені числа: 1, 2, ...,4, 5, ..., ..., 8, 9, 10.
·         Сергійкові батьки мають троє дітей. Їх звати Світланка і Оленка. Як звати третю дитину?

А завдання гномика Мудрунчика такі:
·         Назвати сусідів чисел 7, 4, 9, 6, 2 і 8.
·         Коля вищий за Васю, але нижчий за Сергія. Хто вище: Вася чи Сергій?

-       Молодці діти! Ви гарно вмієте рахувати та розв’язувати задачі. Отже гномик Мудрунчик, інопланетянин Елзік та дівчинка Ганнуся із задоволенням будуть вам допомагати в оволодіванні комп’ютерною грамотою в 2 класі.

Повідомлення теми і мети уроку.
            На урок інформатики ми приходимо у комп’ютерний клас. Але перш ніж сісти за комп’ютер, слід ознайомитися з правилами безпечної роботи у цьому класі. Отже тема сьогоднішнього уроку називається „У комп’ютерному класі”. Ми не тільки ознайомимося з правилами поведінки у комп’ютерному класі, але й спробуємо запам’ятати їх.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1.      Розгляд малюнків на стор. 4.
-       Які помилки допустив Елзік при роботі з комп’ютером і що із-за цього трапилось?
-       Отже щоб такого не трапилось з вами, треба гарно запам’ятати правила техніки безпеки. Давайте прочитаємо їх у підручнику.

2.      Читання правил вголос, а потім самостійно.
3.      Фізкультхвилинка.

І\/. Робота за комп’ютером.
  1. Програма „Як поводитись з комп’ютером”.
-       Перегляд малюнків у програмі.
-       Робота парами (В процесі перегляду малюнків учні по черзі один одному задають запитання. Один учень запитує, а другий відповідає. Потім навпаки).

  1. Релаксація.
-       Швидко покліпати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
-       Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

\/. Закріплення знань учнів.
1.      Підсумок уроку.
§  Чи можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя?
§  На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
§  Як треба тримати спину?
§  Чого не можна торкатися?
§  Чому не можна працювати вологими і брудними руками?
§  Чи можна їсти за комп'ютерним столом?
VI.   Домашнє завдання.
        Виконати завдання "Для розумників і розумниць" на сторінці 5.
        Вивчити правила техніки безпеки (стор. 4).

Комментариев нет:

Отправить комментарий