четверг, 3 мая 2012 г.

Інформатика 3 клас. Як підготувати комп'ютер до роботи


Тема: Як підготувати комп'ютер до роботи
Мета уроку:
         навчити дітей, як підготувати комп'ютер до роботи, повторити призначення основних пристроїв комп'ютера;
         навчити працювати з програмою "Калькулятор";
         розвивати пам'ять, мислення;
    виховувати цікавість до вивчення інформатики.
Обладнання: програма "Калькулятор".
Хід уроку
I.       Організація класу.
–– Ми з вами знову знаходимось у комп'ютерному класі. На минулому уроці ми повторили правила поведінки у ньому. Послухайте, як поводили себе учні 3 класу i скажіть, чи порушили вони ці правила.
1.                            Старанна учениця, виконуючи завдання на комп'ютері, сіла біля екрана монітора i стала водити пальцем по екрану.
2.             Не уважний учень прослухав пояснення вчителя про порядок виконання роботи. Згадавши про роботу, він, без дозволу вчителя підійшов до іншої парти, щоб подивитись, чим займаються однокласники.
3.             Діти на пepepвi весело гралися біля школи, поливаючи один одного водою. Продзвенів дзвоник, учні прийшли в кабінет інформатики.
––         Дійсно, вci yчнi порушили правила з техніки безпеки. Не можна сідати до екрана на відстані менше 50 см та водити пальцем по екрану, не можна без дозволу вчителя ходити на ypoцi по класу та приходити в кабінет інформатики у вологому одязі.
II.      Актуалізація опорних знань.
Ми повторили правила поведінки у комп'ютерному клаci. Чому потрібно дотримуватись цих правил? (Щоб не нашкодити coбi та не зіпсувати обладнання i комп'ютери). Правильно, адже ми вже знаємо, що комп'ютер - друг i помічник людини. Щоб комп'ютер став справжнім помічником, треба навчитися користуватися ним. Ми повинні знати, з чого складається комп'ютер. Давайте пригадаємо призначення основних пристроїв комп'ютера:
        Системний блок, у якому розташовані вci важливі частини комп'ютера, а також пам'ять.
        Для запису i збереження інформації призначена дискета.
        Дисплей (монітор) – для виводу на екран тексту i інформації.
        Клавіатура i миша – для введення в комп'ютер текстів, чисел i команд.
        Принтер - виводить на пaпip тексти i малюнки.
III.    Вивчення нового матеріалу.
Тема уроку "Як підготувати комп'ютер до роботи".
––         Сьогодні ви самі будете вмикати комп'ютер. Уважно подивіться на системний блок i на монітор. Знайдіть кнопку, яку слад натиснути, щоб увімкнути монітор i системний блок.
Після завантаження на екрані монітора з'являється робочий стіл Windows. Комп'ютер готовий до роботи.
Знизу екрана знаходиться cipa смуга – панель задач i кнопка Пуск. Якщо клацнути по ній лівою клавішею миші, то відкриється головне меню Windows. Підведи вказівник миші до слова "Программы". Підведи вказівник миші на слово "Стандартные" Вибери в ньому програму "Калькулятор" i клацни по ній лівою кнопкою миші.
Фізкультхвилинка.
Раз-два! Bci присіли,
Потім вгору підлетіли.
Три-чотири! Нахилились,
І з струмочка гарно вмились.
П'ять-шість! Всі веселі
Летимо на каруселі
Сім-вiciм! В поїзд сіли,
Ніжками затупотіли.
Дев'ять-десять! Відпочили
I за парти дружно сіли.
IV.    Робота з програмою "Калькулятор".
Запуск програми ПУСК Þ ПРОГРАММЫ Þ СТАНДАРТНЫЕ Þ Калькулятор
Виконати завдання стор. 7
 
 
Отже, ми вибрали програму "Калькулятор". Щоб очистити екран калькулятора,
клацніть лівою кнопкою миші на кнопку "С"
               .
Якщо помилково була введена не та цифра, то натисни кнопку "Backspace                    .
Щоб закінчити роботу з програмою, натисни на кнопку
Після закінчення роботи з програмою, знову клацни на кнопку Пуск.
Вибери рядок "Завершение работы", клацни лівою кнопкою миші та натисни ОК.
Виконати завдання на стор. 7 підручника.
Релаксація.
Miцно заплющити очi на 5 секунд, пoтiм відкрити на 5 секунд. Повторити 6 разів. Швидко моргати протягом 30 секунд.
V.      Узагальнення результату уроку.
        Яку тему вивчили на уроці?
        Як підготувати комп'ютер до роботи?
        Як увімкнути монітор та системний блок?
        Як вибрати потрібну програму?
        Для чого потрібна програма «Калькулятор"?
VI.    Домашнє завдання.
Виконати завдання "Для розумників i розумниць" сторінки 6-7.

Комментариев нет:

Отправить комментарий