четверг, 3 мая 2012 г.

Контрольні роботи з математики 2 клас


Контрольна робота №1
(Тема «Повторення матеріалу»)

1 варіант
1. Математичний диктант.
Записати число:
яке йде за числом 7;
яке передує числу 4;
яке складається з 1дес. 5од.;
сусідів числа 3.

2. Знайти значення виразів:

7 – 6                    10 – 5 + 3
4 + 5                    0 + 9 – 8
9 – 3                    18 – 8 + 6
3 + 2                    14 + 1 – 10

3. Розв’язати задачу:

Світлані 8 років, а Оксана – на 2 роки старша. Скільки років Оксані?

4. Накреслити відрізок завдовжки 6 см.

Додаткова задача:

У хатинці живуть коза і семеро козенят. Скільки тварин живе у хатинці?

2 варіант
1. Математичний диктант.
Записати число:
яке йде за числом 6;
яке передує числу 9;
яке складається з 1дес. 7од.;
сусідів числа 4.

2. Знайти значення виразів:

8 – 5                     10 – 6 + 5
2 + 5                     0 + 7 – 4
7 – 6                     19 – 9 + 5
4 + 3                     16 + 1 – 10

3. Розв’язати задачу:

Братові 7 років, а сестра – на 3 роки молодша. Скільки років сестрі?

4. Накреслити відрізок завдовжки 5 см.

Додаткова задача:

У ліфті їхало четверо людей. На третьому поверсі ліфт зупинився і двоє людей вийшло. Скільки людей залишилося у ліфті?

Контрольна робота №2
(Тема «Таблиці додавання і віднімання чисел.
Задачі на дві дії. Дужки»)

1 варіант

1. Знайти значення виразів:

8 – 2 + 7                  13 – (5 + 4)
3 + 8 – 6                  8 + (15 – 7)
14 – 6 + 5                (7 + 6) – 8
9 + 4 – 7                  7 + (5 + 1)

2. Виконати завдання:

Знайти різницю 12 – а, якщо а = 8.
Знайти суму 7 + а, якщо а = 9.

3. Розв’язати задачу:

У ящику було 12 кг печива. До обіду продали 4 кг печива, а після обіду 5 кг. Скільки кілограмів печива залишилося?

Додаткове завдання:

Вставити пропущені числа, щоб відповіді були правильними:

4 + 2 + … = 10                  3 + … + 2 = 10
8 – 3 – … = 2                    10 – … – 7 = 1
… – 2 – 3 = 5                    6 + … + 3 = 9

2 варіант

1. Знайти значення виразів:

9 – 2 + 6 12 – (5 + 3)
3 + 8 – 5 7 + (15 – 8)
15 – 6 + 4 (7 + 6) – 9
9 + 5 – 7 8 + (4 + 1)

2. Виконати завдання:

Знайти різницю 11 – а, якщо а = 6.
Знайти суму 8 + а, якщо а = 7.

3. Розв’язати задачу:

На озері плавало 12 лебедів. Спочатку на берег вийшло 5 лебедів, а потім ще 4. Скільки лебедів залишилося плавати?

Додаткове завдання:

Вставити пропущені числа, щоб відповіді були правильними:

7 + 1 + … = 10                 5 + … + 1 = 10
9 – 1 – … = 3                   10 – … – 4 = 2
… – 4 – 3 = 2                   5 + … + 3 = 8

Контрольна робота №3
(Тема «Нумерація чисел від 21 до 100»)

1 варіант

1. Знайти значення виразів:

60 + 4                  80 – 1 – 9
77 – 1                  8 + 30 + 1
89 – 80                66 – 6 + 10
69 + 1                  90 – 60 – 20
75 – 5                  90 – (60 – 20)

2. Розв’язати задачу:

У трьох коробках 90 цукерок. У першій коробці 30 цукерок, у другій – 40. Скільки цукерок у третій коробці?

3. Накреслити відрізок завдовжки 1дм 1см.


Додаткове завдання:

Розмістити числа у порядку зростання:
7, 21, 12, 2, 70, 72, 27.
Підкреслити двоцифрові числа.

2 варіант

1. Знайти значення виразів:

50 + 3                    70 – 1 – 9
86 – 1                    4 + 40 + 1
98 – 90                   35 – 5 + 10
59 + 1                    80 – 50 – 20
64 – 4                    80 – (50 – 20)

2. Розв’язати задачу:

Три білочки знайшли 80 горіхів. Перша знайшла 40 горіхів, друга – 20. Скільки горіхів знайшла третя білочка?

3. Накреслити відрізок завдовжки 1дм 2см.


Додаткове завдання:

Розмістити числа у порядку спадання:
9, 99, 29, 2, 89, 90, 8.
Підкреслити двоцифрові числа.

Контрольна робота з математики №4 за І семестр

1 варіант

1. Математичний диктант.

Знайти:
- суму чисел 8 і 6;
- різницю чисел 30 і 10;
- 10 збільшити на 4;
- 12 зменшити на 1;
- записати сусідів числа 46.

2. Знайти значення виразів:

50 + 3               12 – 7 + 6
98 – 90              16 – ( 10 – 4 )
80 – 1                90 – 60 – 20
23 + 52              47 – 15 + 2

3. Розв’язати задачу:

Бабуся спекла 16 булочок. Сашко з’їв 6 булочок, а Тетянка – 3 булочки. Скільки булочок залишилось?

4. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 6 см, а довжина другого – на 2 см менша.

2 варіант

1. Математичний диктант.

Знайти:
- суму чисел 8 і 6;
- різницю чисел 30 і 10;
- 10 збільшити на 4;
- 12 зменшити на 1;
- записати сусідів числа 46.

2. Знайти значення виразів:

60 + 4                   16 – 9 + 5
49 – 40                 14 – ( 10 – 6 )
50 – 1                   80 – 50 – 10
34 + 23                 58 – 14 + 2

3. Розв’язати задачу:

Мама купила 12 мандаринів. Дочка з’їла 3 мандарина, а син – 4 мандарина. Скільки мандаринів залишилось?

4. Накреслити два відрізки. Довжина першого – 4 см, а довжина другого – на 3 см більша.

Контрольна робота №5
(Тема «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел
з переходом через десяток»)

1 варіант

1. Знайти значення виразів:
70 – 3                     80 – 34
72 + 8                     23 + 37
34 – 9                     57 + 18
26 + 8                     43 – 17

2. Розв’язати задачу:
З першого вулика взяли 23 кг меду, із другого – на 6 кг більше, ніж з першого, а з третього – на 12кг менше, ніж з другого. Скільки меду взяли з третього вулика?

3. Розв’язати задачу:
В першій бочці було 59 л води, а в другій – 35 л. На скільки літрів води більше у першій бочці, ніж у другій?

Додатково:
Виконати завдання:
Записати вирази і розв’язати їх:

Суму чисел 35 і 40 зменшити на 12.
Різницю чисел 64 і 14 збільшити на 9.
Число 37 збільшити на суму чисел 40 і 3.
Число 80 зменшити на різницю чисел 34 і 4.

2 варіант

1. Знайти значення виразів:
80 – 4                     60 – 35
64 + 6                     24 + 26
24 – 9                     47 + 27
35 + 9                     56 – 29

2. Розв’язати задачу:
Маса ягняти 7 кг, теляти – на 22 кг більша, ніж ягняти, а поросяти – на 10 кг менша, ніж теляти. Яка маса поросяти?

3. Розв’язати задачу:
Довжина зеленої смужки дорівнює 49 см, а червоної – 25 см. На скільки сантиметрів зелена смужка довша, ніж червона?

Додатково:
Виконати завдання:
Записати вирази і розв’язати їх:

Суму чисел 57 і 20 зменшити на 35.
Різницю чисел 47 і 17 збільшити на 6.
Число 26 збільшити на суму чисел 30 і 4.
Число 60 зменшити на різницю чисел 47 і 7.

Контрольна робота №6
(Тема «Множення числа 2 і ділення на 2»)
1 варіант
1. Математичний диктант
Знайти:
- добуток чисел 2 і 8;
- суму чисел 2 і 9;
- різницю чисел 14 і 2;
- частку чисел 18 і 2.
2. Знайти значення виразів:
2 . 6 + 9                     45 – 17
2 . 9 – 13                   50 – 36
8 : 2 – 4                     90 – 19 + 22
6 : 2 +15                    90 – (19 + 22)
3. Розв’язати задачу:
У 7 банок налили по 2 л води. Скільки всього літрів води налили в банки?

4. Розв’язати задачу:
Двоє хлопчиків поділили порівну 14 цукерок. Скільки цукерок дісталося кожному хлопчику?

5. Накреслити один відрізок 11см, а інший – на 5см коротший.

2 варіант

1. Математичний диктант
Знайти:
- добуток чисел 2 і 9;
- суму чисел 2 і 6;
- різницю чисел 18 і 2;
- частку чисел 14 і 2.

2. Знайти значення виразів:
2 . 7 + 8                          36 – 18
2 . 6 – 11                        70 – 29
10 : 2 – 5                        70 – 23 + 38
12 : 2 + 27                      70 – (23 + 38)

3. Розв’язати задачу:
Черговий поклав зошити на 5 парт, по 2 зошити на кожну парту. Скільки всього зошитів поклав черговий на парти?

4. Розв’язати задачу:
16 л соку розлили у дві каструлі порівну. Скільки літрів соку налили в кожну каструлю?

5. Накреслити один відрізок 6см, а інший – на 5см довший.

Додатково:
Скласти вирази і знайти їх значення:
Добуток чисел 2 і 4 збільшити на 19
Частку чисел 16 і 2 збільшити на 45
20 зменшити на добуток чисел 2 і 8
11 збільшити на частку чисел 18 і 2

Контрольна робота №7
(Тема «Множення числа 3 і ділення на 3»)

1 варіант

1. Записати вирази і обчислити їх значення:
Добуток чисел 2 і 8 зменшити на 9.
Частку чисел 27 і 3 збільшити на 15.
Суму чисел 20 і 4 поділити на 3.
Різницю чисел 20 і 8 поділити на 2.

2. Знайти значення виразів:
2 . 4 + 23                              (37 – 13) : 3
3 . (3 + 5)                              64 – (18 + 9)
16 : 2 + 37                             64 – 18 + 9

3. Розв’язати задачу:
Три однакові шапочки коштують 24 грн. Скільки гривень коштує одна шапочка?

4. Розв’язати задачу:
Мама купила 3 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама?

5. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини.

2 варіант

1. Записати вирази і обчислити їх значення:
Добуток чисел 2 і 7 зменшити на 8.
Частку чисел 24 і 3 збільшити на 18.
Суму чисел 10 і 5 поділити на 3.
Різницю чисел 20 і 4 поділити на 2.

2. Знайти значення виразів:
2 . 3 + 28                       (49 – 22) : 3
3 . (4 + 3)                       75 – (29 + 7)
14 : 2 + 38                      75 – 29 + 7

3. Розв’язати задачу:
Три однакові ручки коштують 18 грн. Скільки гривень коштує одна ручка?

4. Розв’язати задачу:
Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато?

5. Накреслити відрізок 9 см і поділити його на три рівні частини.

Додатково:
Знайти значення виразів:
12 : 3 + 6 + 4                      21 : 3 – 5 + 24
27 : 3 + 9 + 9                      18 : 3 + 4 – 10
24 : 3 – 6 + 30                     9 : 3 + 28 – 7
15 : 3 + 15 – 8                     27 : 3 + 18 – 10

Контрольна робота №8
(Тема «Арифметичні дії множення і ділення»)

1 варіант

1. Знайти значення виразів:

(12 + 12) : 4                     50 – 15 + 9
37 + 25 : 5                       67 – 8 – 30
32 : 4 : 2                          20 – 12 : 2
2 . 2 . 9                            5 . 7 + 3 . 6

2. Розв’язати задачу:

Посадили 12 каштанів, а кленів – у 3 рази менше. Скільки всього посадили дерев?

3. Виконати завдання:

1) З прикладу на множення 5 . 4 = 20 скласти два приклади на ділення.

2) Знайти половину і чверть числа 16.

3) Накреслити один відрізок завдовжки 3см, а інший – у 4 рази довший.

2 варіант

1. Знайти значення виразів:

(16 + 16) : 4                         60 – 15 + 8
38 + 35 : 5                           77 – 9 – 40
36 : 4 : 3                              22 – 14 : 2
2 . 2 . 6                                5 . 3 + 4 . 7

2. Розв’язати задачу:

Посадили 5 кущів смородини, а порічок – у 4 рази більше. Скільки всього посадили кущів?

3. Виконати завдання:

1) З прикладу на множення 5 . 6 = 30 скласти два приклади на ділення.

2) Знайти третину і чверть числа 24.

3) Накреслити один відрізок завдовжки 12см, а інший – у 3 рази коротший.

Додатково:

4м 5дм = … дм                         6м 3дм = … дм
7дм 3см = … см                        6дм 2см = … см
42дм = … м … дм                     35дм = … м … дм

Підсумкова контрольна робота №9 з математики

1 варіант

1. Записати вирази і обчислити їх значення:

Частку чисел 8 і 2 збільшити на 9.
Добуток чисел 3 і 8 зменшити на 7.
Число 60 зменшити на добуток чисел 5 і 7.
Суму чисел 20 і 8 зменшити в 4 рази.

2. Знайти значення виразів:

43 + 55                 70 – 7
39 – 20                 15 + 9

 44          53           70
 39          26           28
3. Розв’язати задачу:

Учні виїхали на екскурсію. У першому автобусі їхало 35 дітей, у другому – 27 дітей. А в третьому на 12 дітей менше, ніж у першому і другому автобусах разом. Скільки учнів їхало в третьому автобусі?

4. Накреслити квадрат зі стороною 3см.

2 варіант

1. Записати вирази і обчислити їх значення:

Частку чисел 18 і 2 збільшити на 7.
Добуток чисел 3 і 7 зменшити на 5.
Число 70 зменшити на добуток чисел 5 і 9.
Суму чисел 20 і 4 зменшити в 4 рази.

2. Знайти значення виразів:

27 + 42 50 – 6
64 – 30 19 + 6

55         44         80
28         17         36

3. Розв’язати задачу:

Діти збирали лісові горішки. Іванко зірвав 27 горіхів, Тетянка – 26 горішків. А Петрик зірвав на 13 горішків менше, ніж Іванко і Тетянка разом. Скільки горішків зірвав Петрик?

4. Накреслити квадрат зі стороною 4см.

Комментариев нет:

Отправить комментарий