четверг, 3 мая 2012 г.

Інформатика, 2 клас


Тема: Столи бувають різні
Мета уроку:
        ознайомити учнів із назвами столів і їх призначенням, із робочим столом комп'ютера;
        розвивати пам'ять, логічне мислення;
    виховувати цікавість до інформатики.
Обладнання: програма "Раі
nt".
Хід уроку
І.   Організаційний момент.
2.          Повторення правила з техніки безпеки.
1.          Хвастливий учень, вирішив показати свої глибокі пізнання знайомій
однокласниці,   став  від'єднувати монітор  і  клавіатуру  від  несправного
комп 'ютера.
    Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
2.  Дуже  старанна учениця,   виконуючи завдання  на комп'ютері,
присунулась впритул до екрана монітора і стала водити пальцем по тексту
на екрані монітора.
    Чи порушила вона правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
II.   Перевірка домашнього завдання.
1.           Робота над запитаннями.
Ви вже знаєте, як поводитись у комп'ютерному класі, вивчили багато нового і цікавого на уроках інформатики.
        А яку тему вивчали на минулому уроці? (Це цікаво знати).
        Пригадайте, хто створив ЕОМ? (С.О.Лебєдєв).
        Де вона була створена? (В Україні, у місті Києві).
        Які можливості цієї машини? (Ця машина вміла швидко рахувати).
1. Перевірка завдання "Для розумників і розумниць" (сторінка 23 у підручнику).
Розминка.
На минулому уроці ви розв'язували задачі для допитливих. Сьогодні ми будемо працювати з геометричним матеріалом.
Завдання 1. Проведи в трикутнику 2 відрізки. Які фігури могли б утворитися?
Завдання 2. У прямокутнику проведи відрізок так, щоб він поділив прямокутник на трикутник і п'ятикутник.
Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні, діти, я вас ознайомлю з різними столами. Це і є тема уроку "Столи бувають різні". (Тема записана на дошці).
На цьому уроці ви дізнаєтесь, які бувають столи, яке їх призначення, будете конструювати малюнки з геометричних фігур.
НІ.   Вивчення нового матеріалу.
1.           Розповідь вчителя з елементами бесіди.
    Діти, скажіть, будь ласка, які бувають столи. (Столи бувають журнальні,
за якими обідають, за якими малюємо, пишемо).
Стіл, за яким ви пишете, малюєте, називають робочим.
Комп'ютер теж має робочий стіл. На робочому столі розташовані маленькі картинки- піктограми. Під кожною піктограмою є напис.
Якщо підвести курсор до піктограми і клацнути двічі лівою кнопкою миші (а ви вже вмієте це швидко робити), то комп'ютер зразу відреагує. Почне працювати програма, якій відповідає ця піктограма.
2. Робота з підручником.
Діти, ви послухали розповідь про різні столи. Тепер відкрийте підручники на с.24, будемо читати ланцюжком.
Питання:

·         Що розташовано на робочому столі комп'ютера?
·         Що знаходиться під кожною піктограмою?
·         Як відреагує комп'ютер, коли підвести курсор до піктограми і клацнути
двічі лівою кнопкою миші?
3.          Фізкультхвилинка.
Віє вітер нам в лице,
Захиталось деревце.
Вітерець все тихше, тихше,
Деревце все нижче, нижче.
Робота за комп'ютером.
А зараз ми перейдемо до роботи за комп'ютером.Пригадайте, на якій відстані від екрана монітора треба сидіти? (Не менше 50 см).
Тихенько сядьте за свій комп'ютер. Сьогодні ви будете створювати цікаві малюнки з простих геометричних фігур. Показую учням, як створити малюнок.
1.                                        Практична робота учнів.
2.                                        Релаксація.
Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.
1.                                            Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки. Повторити 3 рази.
2.                                            Міцно зажмурити очі (до 3 рахувати), відкрити їх і подивитися у далину.
Закріплення знань учнів.
Урок наближається до кінця. Перевіримо, як ви засвоїли тему уроку.
        Що розташовано на робочому столі комп'ютера?
        Що цікавого ви довідалися про робочий стіл комп'ютера?
Домашнє завдання (диференційоване)
1.                                            Виконати      завдання      "Для      розумників      і розумниць"       (Підручник       "Сходинки       до інформатики", ст.25).
2.                                            Намалювати на столі багато різних речей. Чи всі вони повинні знаходитися на робочому столі? Що зайве?
Вибирайте завдання за своїм бажанням.

Комментариев нет:

Отправить комментарий