четверг, 3 мая 2012 г.

КТС пізнавального характеру «Вечір веселих завдань»


КТС пізнавального характеру «Вечір веселих завдань»
Мета: сприяти розвитку творчої уяви, кмітливості, винахідли¬вості, розширенню кругозору, інтелектуальних, організаторських та творчих здібностей; становленню духовних потреб.
Дидактичний матеріал:
1.      Картки зі змістом завдань.
2.      Картка з переліком запитань до гри «Чорного і білого не брати, так і ні не говорити».
Реквізит: фанти.
Хід колективної творчої справи
Організатор КТС. Запрошуємо всіх узяти участь у КТС «Вечір веселих завдань».
(Поділ'колективу на мікрогрупи (МІГ).)
Організатор КТС. А розпочнемо її з гри «Чорного і білого не бра¬ти, так і ні не говорити».
(Організатор пропонує членам МІГ різного роду запитання з ме¬тою збору фантів.)
Орієнтовний перелік запитань для проведення гри:
1.      Ти спиш уночі?
2.      Якого кольору сніг (вата, сажа, стеля)?
3.      Цукор білого кольору чи чорного?
4.      Ти любиш яблука?
5.      Який хліб ти частіше їси: білий чи чорний?
6.      Ти любиш своїх батьків?
7.      Цукерки солоні?
8.      Якого кольору в тебе взуття?
9.      Ніч чорна, а день — ...?
10.    Ти завжди задоволений собою?
11.    Ти учень ... класу?
12.    У тебе є друг?
13.    Ти любиш солодощі?
14.    Якою кольору смуги на шкірі у зебри?
15.    Ти любиш морозиво (солодощі)?
16.    У тебе очі карі (сірі, зелені, голубі)?
17.    Ти живеш в Україні?
18.    Ти щодня ходиш до школи?
19.    Тебе звуть Ірина?
20.    Ти сьогодні снідав?
21.    Тобі подобається ця гра?
Організатор КТС. У нас уже достатньо фантів, щоб запропону¬вати вам їх викупити. Для цього вам пропонується виконати творчі завдання веселого змісту та творчого характеру. Запрошую представ¬ників МІГ обрати завдання.
(Представники МІГ обирають картку із завданням. МІГ організо¬вуються для виконання завдань.)
Орієнтовний зміст завдань
1.      Складіть зв'язне веселе оповідання, кожне слово якого почина¬лося б із літери «В» (будь-якої іншої літери).
2.      Придумайте новий зодіакальний знак і складіть характеристику людей, які народилися в цей зодіакальний період.
3.      Складіть зв'язне веселе оповідання, використовуючи лише на¬зви кінофільмів.
4.      Складіть казку-попурі, героями якої були б персонажі з різних казок.
5.      За допомогою міміки та жестів покажіть такі сюжети: «На прийомі у стоматолога», «На рибалці», «У темному лісі», «Види спорту».
6.      Складіть похвальну промову сьогоднішньому дню.
7.      Розкажіть одну із казок («Колобок», «Рукавичка», «Ріпка» тощо), використовуючи спеціальну лексику (військову, політичну, медичну, педагогічну тощо).
8.      Складіть вірші, використовуючи запропоновану риму: ранок — бринить, дзвоник — шумить; студент — спиться, момент — боїться; вікно — скрізь; воно — бриз; весна— куток, віконечко — бузок.
9.      Придумайте й зобразіть сценки із життя літературного героя (казкового).
10.    За допомогою міміки та жестів зобразіть запропонова¬ні прислів'я та приказки: «Як зазиміє, то й жаба оніміє». «На чу-жий коровай рот не роззявляй», «Скільки вовка не годуй, а він усе в ліс дивиться», «Гуси летять — зиму на хвості несуть», «Хоч око виколи — така темна ніч».
11.    Намалюйте прислів'я: «Скільки вовка не годуй, а він усе в ліс дивиться», «Одна голова добре, а дві — краще». «Серед трьох ялин заблудився», «Сам не гам, і комусь не дам» тощо.
(Після підготовки (10—20 хв) кожна МІГ презентує виконане за¬вдання.)
Зразки виконаних завдань
До завдання 1
Варіант 1
Веселковий вітер
В великій, вродливій, веселій Вкраїні весною відпочивала Весел¬ка. Весело випромінюючи власних веселиків, вирішила вона вітати ві¬тер в власних володіннях. Вітер відгукнувся, вилітаючи відпочивати. Веселі вихрики випурхнули, вміло вигойдуючись в вишині. Веселка впіймала вихриків, вони враз виблиснули веселковими відтінками. Вертлявий вихрик влетів в відчинене Василькове вікно. Вгледівши вихрика, Василько всміхнувся, вимовивши: «Вітаю вас!»
Варіант 2
Прокіп Петрович — пекар
Пройшов Прокіп Петрович Прищепкін повз продуктовий прилавок. При¬вітався, поклонився продавцю. Постояв, покрутився, подивився. Попросив покуштувати печива. Продавець покликав помічникаПанаса: «Панасе, подай покупцеві печиво». ПрокіпПетрович понюхав, покрутив, покуштував, підста¬вив портфель, поклав печиво. Потім подякував, почимчикував прямо по про- спектуПеремоги,пожовуючипечиво.Проходячиповзпекарню, ПрокіпПетро¬вич почув пахощі печених патичок. Принюхавшись, поклав портфель, пішов у пекарню. Потім послизнувся постолами по підлозі, покотився. Після при¬годи у пекарні Прокопа Пегровича прийняли працювати помічником пека¬ря.
До завдання 2
Зодіакальний знак «Колобок»
Люди, які народилися під цим зодіакальні™ знаком, схильні до по¬вноти, маленькі, кругленькі, пухкенькі. Волосяний покрив відсутній. Характер м'який, добрий. Ці люди, як правило, ввічливі, їх характер¬ною властивістю є те, що чим довше вони живуть, тим більше черстві¬шають тілом. У них добре розвинена стрибучість, тому їм подобають¬ся спортивні та рухливі ігри, в яких вони залюбки беруть участь.
Людям, які народилися під зодіакальним знаком «Колобок», катего¬рично забороняється перебувати на свіжому повітрі під час опадів (дощу, мокрого снігу), купатися у відкритих водоймах — їм загрожує повне роз¬кисання, деформація тіла, а то і напади жителів водних просторів.
їм рекомендується остерігатися людей з негативною біоенергети¬кою, бо можуть бути поглинуті ними й зникнуть безслідно. А в усьо¬му іншому — це звичайні, навіть симпатичні люди.
До завдання З
Варіант 1
У «Беверлі Хілз» та «Районі Мерлоуз» відбулося «Весілля в Ма¬линівці». Там були присутні «Всі жінки-відьми». В однієї з них була «Діамантова рука», Також були запрошені «Геркулес», «Мауглі», «Ніна», «Едвард руки-ножиці», «Ксена». Нареченими були «Конан — варвар» та «Бідна Настя». Вінчав їх «Володар кілець». Через «9 з половиною тижнів» у них народилася «Кучерява Сью».
У романтичну подорож вони поїхали на «Таксі», за кермом якого була «Людина-амфібія». Під час подорожі вони зустріли «Бригаду», «Ундіну», «Афоню». Разом вони пройшли «Вогонь, воду і мідні тру¬би». А тепер визначте: «Хто підставив кролика Роджера?»
Варіант 2
«Людина з бульвару Капуцинів» та «Людина дощу», вони ж «Агенти 007», прибули «Цілком таємно» та «Весілля в Малинівці», яке святкувалося в «Готелі» під закодованою назвою «Полтергейст». Там одружувалися «Красуня і Чудовисько».
Серед запрошених були: «10 негренят» із «Санта Барбари», «Кінг- Конг» з «Блакитної лагуни», «Гостя з майбутнього», яка займалася «Російським бізнесом».
«Агенти 007» спланували провести «Операцію И». «Кінг-Конг», замаскований під «Хлопчика-мізинчика», розкрив «Секрет Тропікан- ки», про який йому принесла інформацію «Собака на сіні» — вона ж «Капітанка». Тепер він був спокійний, прибувши на «Вокзал для двох», з якого також поїхав на весілля.
У «Районі Мерлоуз» світило «Біле сонце пустелі», а на «Шху-ні «Колумб» пливли «Чотири танкісти і собака». У подарунок молодим вони везли «12 стільців» та «Діамантову руку». Раптом з'явився «Джон Кірбі. Воїн часу», якого супроводжував «Повітряний вовк».
      «Мене привели сюди сни» — сказав «Повітряний вовк». «Місце зустрічі змінити не можна». «Віддайте нам вантаж».
      «Приходьте завтра» або «Після дощику в четвер».
Ми просили — «Мій лагідний і ніжний звір», «Про бідного гусара замовте слово». Однак вони були невблаганні: «Москва сльозам не вірить».
Довелося битися «До першої крові». Сталася страшна «Смерть під вітрилами», і нас залишилося «Троє в човні, не рахуючи собаки».
Вони сказали: «Ти будеш нашою «Кавказькою полонянкою», бо «Ти в мене єдина».
Ось так я потрапила в «Жахи на вулиці В'язів». Там уже були «Діти капітана Гранта». Вони остаточно розкрили «Секретні матеріали».
Виявилося, що «Красуня» — не хто інший, як перевдягнена «Руда Соня», а її коханий — це «Максим Перепелиця» — він же «Останній із могікан».
Після успішного завершення «Операції И» «Агенти 007» поверну¬лися «Назад у майбутнє».
Варіант З
Було «Холодне літо 53-го». «Тарзан» у «Санта Барбарі» позна¬йомився з «Просто Марією». «Тарзан» подарував їй «Квіточку- семиліточку». Через «9 з половиною тижнів» «Просто Марія» подару¬вала «Тарзану» «Кінг-Конга», який був «Важкою дитиною». Одного разу «Просто Марія» і «Тарзан» пішли на «Карнавал», а «Кінг-Конг» залишився «Один удома». Він влаштував у «Лікарні на околиці міста» «Закляття долини змій». Батьки цього не витримали і принесли його в жертву «В ім'я любові». А самі переїхали жити в «Голубу лагуну».
Продовження буде «Після дощику в четвер»: «Кінг-Конг жи-вий!».
До завдання 4
Жив-був король. І мав він трьох синів. Задумав король одружити сво¬їх синів, і сказав він їм: «Візьміть золоті луки, зробіть один постріл: куди влучить стріла кожного з вас, там і доля ваша». Так і зробили. Перший королевич влучив у хатинку Кози-дерези. Другий — у царство Баби Яги, а третій — у подвір'я, де жили дід, баба і Курочка Ряба.
Однак король сказав третьому сину: «Перш ніж Курочку Рябу бра¬ти за дружину, почекай, поки вона знесе золоте яєчко». От так і ви¬йшло, що третій син жив у достатку й злагоді, а інші — у бідності. У першого народилося семеро козенят, а другий змушений був жити з Бабою Ягою у володіннях Чахлика Невмирущого. Тут і казці кінець, а хто слухав — молодець!
До завдання б Варіант 1
О, сьогодення — ти чудове! Прекрасне, тепле і казкове! І перше квітня надворі. Жартують діти і старі! І всі радіють тут весні, Яка прийшла о цій порі!
Варіант 2
Да восхваляєм день суботній!
Субота — свято на землі.
У цей найкращий день
Господній Учитися зібрались ми!
Який прекрасний день весняний
Зібрати зміг сьогодні нас!
На небі сонечко сіяє
І гарний настрій повсякчас.
Всі знають, що число 13
В суботній день не завжди є,
Хоча числом цим крутить чортик,
Однак Господь на небі є!
Він бачить все і все міркує,
Щоб в цю суботу нам усім
Було тепленько!
Й не карає Благонадійних вчителів. Субота — це велике свято
Для студентів і учителів!
До завдання 7
Казка «Колобок» (медична лексика)
Жили-були дід та баба. І був у них внучок — Колобком звався. Вів Колобок аморальний і нездоровий спосіб життя. 1 нахапався він на свою голову хвороб видимо-невидимо. Прийшов він до фельдшера Зайця. Той оглянув Колобка і сказав: «Потрібно оперувати». Колобок злякався й покотився на прийом до Вовка-стоматолога. Той поставив діагноз: «Оперувати». Засумував Колобок та й вирішив ще одного лі-каря відвідати — Ведмедя-хірурга. Однак Ведмідь, зібравши медич¬ний консиліум, нічим не порадував пацієнта Колобка, підтвердивши попередній діагноз.
Котиться хворий Колобок і плаче. Аж ось бачить — йому назустріч Алісія Сільвер Стоун іде. Вона запропонувала йому нетрадиційний метод лікування — шампунь своєї фірми. Після тривалого лікування Колобок відчув себе зовсім здоровим і сказав: «Тепер у мене немає лупи!». Алісії дуже сподобався Колобок у такому вигляді, і вона його з апетитом з'їла.
До завдання 8 Варіант 1
Знов до нас прийшла весна, Відвідала кожен куточок.
Я сиджу біля вікна й
Дивлюся в сад: цвіте бузочок!
Варіант 2
Моє улюблене вікно —
Всю душу звеселя воно!
Вночі я бачу зорі,
А вдень — яскраві пелюстки майорів! Варіант З
Прийшла весна — і сонечко Заглянуло в віконечко!
Промінь кинуло в куток
І кругом зацвів бузок!
Я дивилась у вікно —
Відчиненим було воно.
Весна буяє в пахощах своїх —
За зеленню не видно вже доріг!
Варіант 4 Ходить кіт вусатий По горі, по полю. Бродить віл рогатий, З картою шукає долю.
Організатор КТС. Завершимо вечір веселих завдань кільцівкою пісень, тема якої — «Квіти».
(Аналіз, обговорення, підбиття підсумків КТС.)


Усний журнал «У світі живопису»
Мета: удосконалити знання учнів про історію виникнення та роз¬витку живопису; формувати ціннісне ставлення до мистецтва, есте¬тичну культуру.
Наочне оформлення: репродукції картин, портрети художників, картки — презентації сторінок журналу, альбоми з репродукціями картин художників світу (українських художників).
Музичне оформлення: інструментальна музика.
Обладнання: стелаж для виставки літератури, екран (мультиме¬дійна дошка).
Технічні засоби: комп'ютер, мулдьтимедійний проектор, акустич¬на система.
Література (вказати використану літературу).
Орієнтовний хід усного журналу
Сторінка 1. З історії живопису. Живопис — писання живого. Як виготовляли фарби у давнину.
Сторінка 2. Жанри живопису (побутовий, інтер'єр, історичний, батальний, портрет, натюрморт, пейзаж тощо).
Сторінка 3. Напрями в живописі (сюрреалізм, кубізм, авангар¬дизм, реалізм тощо).
Сторінка 4. Технічні різновиди живопису (масляний, живопПс водяними фарбами, темпера, клеєний і восковий живопис, емаль, мо¬заїка, вітраж, гуаш, акварель, пастель, туш).
Сторінка 5. Видатні художники світу.
Сторінка 6. Нумо, відгадай (загадки, дидактичні ігри, кросворди, ребуси).


КТС пізнавального характеру «Велична і свята, моя ти Україно...»
Мета: удосконалити знання учнів про історію державних сим¬волів України; викликати інтерес до вивчення минулого нашого народу, сприяти вихованню патріотичних почуттів, національної гідності.
Оформлення: національна символіка: Державний Герб, Держав¬ний Прапор, Державний Гімн; виставка літератури з теми «Державні символи України», малі прапорці (ЗО штук).
Допоміжні матеріали: маркери, ватман.
Обладнання: стелаж виставковий.
Технічні засоби: музичний центр.
Епіграф: Велична і свята, моя ти Україно,
Лише тобі карать нас і судить.
Нам берегти тебе, соборну і єдину,
І нам твою історію творить.
Хід заходу
(Звучить музика; літописець сидить за окремим столиком і пише гусячим пером на розгорнутому сувої, потім підводиться, бере в руки свій «пергамент» і читає.)
Літописець. До вас, наших далеких нащадків, які будуть у Русь¬кій землі, звертаюся і прошу: не блудіть по білому світу з короткою пам'яттю, пам'ятайте про нас. Ми — коріння, з якого здійметься вго¬ру ваше дерево. (Р.Федорів. «Отчий світильник».)
(Звучить пісня: «З роду в рід кладе життя мости, без коріння саду не цвісти. Без стремління човен не ппііве, без коріння сохне все живе...».)
Класний керівник. На землі, напевно, немає народів з «легкою» історією. Кожному народові випадали на долю важкі випробування, руйнівні війни, гніт завойовників. Але саме в роки найжорстокіших іспитів розкриваються сильні і слабкі національні риси. Чому так важ¬ливо не блудити по білому світу з короткою пам'яттю? Для чого по¬трібно знати своє коріння? Над цим ми разом поміркуємо під час сьо-годнішньої розмови, здійснивши віртуальний екскурс у минулі роки і століття, пригадаємо історію державних символів України.
Запрошую всіх до нашого кола і пропоную взяти участь у грі «Кон¬верт історичних запитань».
(Всі учасники по черзі витягують з конверта запитання і дають на нього відповідь. Якщо хтось відразу не зорієнтується, то на допо¬могу приходить енциклопедист. Енциклопедист починає говорити зі слів «Історична довідка...».)
Завдання для «Конверта історичних запитань»
1. Які ви знаєте народні символи України?
2.      Назвіть державні символи України.
3.      Яке значення мав прапор під час бою?
4.      Що таке Державний Гімн?
5.      Що таке Державний Герб?
6.      Що таке геральдика?
7.      Що таке Державний Прапор?
8.      Вексилалогія — це...
9.      Якими словами розпочинався Гімн Російської імперії?
10.    Як розпочинався Державний Гімн УРСР?
11.    Які патріотичні пісні в Україні виконували роль гімну?
12.    Хто є автором слів Державного Гімну України?
13.    Хто написав музику до Державного Гімну України?
14.    Як розпочинається Державний Гімн незалежної України?
15.    Тримати прапор на полі бою та пильно охороняти його було обов'язком вибраних воїнів. А як їх називали?
16.    Що таке символ?
17.    Ким за професією був Михайло Вербицький?
18.    Які ви знаєте версії походження тризуба?
19.    У якій статті Конституції України визначено державні символи країни?
20.    Що символізують кольори на Державному Прапорі України?
21.    Де вперше прозвучав Державний Гімн «Ще не вмерла Україна, і слава, і воля...»?
22.    Чи виконувався український Державний Гімн «Ще не вмерла Україна» у Радянській Україні?
23.    Чому тризуб золотистого, жовтого кольору? *
24.    Східні слов'яни використовували символічні знаки на тери¬торії України ще в період родоплемінного ладу. Який символ був у східних слов'ян?
25.    Хто є авторами християнського гімну «Боже великий, єдиний, нам Україну храни»?
Класний керівник. Дякую всім. А зараз надамо слово екскурсово¬ду та енциклопедисту.
Екскурсовод. Тризуб — символ волі, слави,
Корінь гідності народу.
З ним боролись за свободу
Лицарів звитяжні лави.
Енциклопедист. Історична довідка. Чи знаєте ви, що Державний Герб — це офіційна емблема, зображувана на прапорах, грошових знаках, печатках, деяких офіційних документах тощо. Його мета — дати в умовних і лаконічних символах уявлення про державу, історію, суспільний і державний лад. Державний Герб України — тризуб — символізує мир і творчу працю, спорідненість поколінь; він є продо¬вженням глибинних геральдичних традицій українського народу.
Однієї думки щодо походження тризуба вчені не мають. Очевидно, що він був знаком князівської влади Рюриковичів. Є також думка про скандинавське походження знаку. Дослідник А. Молчанов припус¬кає, що тризуб був печаткою дипломатичних і зовнішньоторговель¬них представників Київської Русі у відносинах з Візантією та іншими державами. Тризуб графічно передає єдність жіночого і чоловічого начал, що породжує третю силу — синівське начало. Екскурсовод. Вже скільки закривавлених століть Тебе, Вкраїно, імені лишали. Тож горді ми, у цю врочисту мить Рівняйсь на Прапор незалежної держави! Степів таврійських і карпатських гір З'єднався колір синій і жовтавий.
Енциклопедист. Історична довідка. Чи знаєте ви, що прапор як символ і засіб сигналізації виник за античних часів і поширився в Єв¬ропі, включаючи сучасні українські землі, в добу Середньовіччя. Пра¬пори поділяються на державні, міжнародні, територіальні, прапори військових і цивільних організацій тощо. За правилами вексилалогії порядок кольорів у багатоколірних прапорах ведеться зверху вниз — першим називається той колір, який є верхнім. Екскурсовод. Коли Вкраїни Гімн велично На честь держави пролунає, То відчуваєш, як заклично У серці гордість виростає. (Звучить Державний Гімн України.)
Енциклопедист. Історична довідка. Гімн — це похвальна пісня, урочистий музичний твір на слова символічно-програмного змісту, вживається здебільшого як символ держави. За умовами жанру гімн розрахований на сприйняття та об'єднання найширших мас, тому його слова мають викликати в уяві яскраві знайомі образи, а урочиста мелодія — легко вкладатися в пам'ять мільйонів. Велична, піднесена музика гімну спирається, як правило, на ритм маршу: на закличну, впевнену інтонацію.
Класний керівник. Дякую екскурсоводу та енциклопедисту. Як свідчать історичні джерела, східні слов'яни викорис-товували символічні знаки ще в період родоплемінного ладу
Зразки проведення КТС
на території України. Кожен рід обожнював для себе яко¬гось звіра, птаха чи явище природи, маючи його за символ. Сьогодні кожна держава має свої символи — герб, прапор, гімн. Наша Київська область має свої символи, наше міс¬то Біла Церква має свої символи, Київський обласний інсти¬тут післядипломної освіти педагогічних кадрів має свій герб. А чому б нам із вами не створити символи нашої групи?
(Класний керівник об'єднує учнів у 3 групи. Перша група мо-делює варіант герба, друга група — варіант девізу, третя — ва¬ріант гімну групи. Після завершення роботи учні презентують свої моделі.)
Класний керівник. Дякуємо за презентацію. А зараз запрошую всіх присутніх зайняти свої місця в колі. Уявіть, що ви перенеслися в Україну 2050 року. Я тримаю в руках ці прапорці — символи Украї¬ни, які нагадують нам, що ми — українці, і від кожного з нас залежить майбутнє нашої держави.
Нехай кожен із вас візьме прапорець на згадку і спрогнозує май¬бутнє України за формулою: «Я бачу Україну...», «Я хотів би, щоб Україна...».
(Учні висловлюють свої побажання.)



Гра-експрес «У здоровому тілі — здоровий дух»
Мета: сприяти поглибленню знань про різні види спорту, розвитку фі¬зичних якостей,, вихованню потреби у здоровому способі життя, формуван¬ню фізичної культури.
Спортивний інвентар: рюкзак, туристичне спорядження, яке вкладаєть¬ся в нього: баскетбольний м'яч; свисток.
Дидактичний  матеріал: картка із запитаннями для проведення спортивної вікторини; картки із зображеннями видів спорту, марш¬рутні листи.
Хід гри
Вступ. Шикування команд. Привітання учасників. Ознайомлення з пра¬вилами та умовами гри. Вручення маршрутних листів.
Основна частина. Кожна команда рухається від станції до станції за ви¬значеним маршрутом.
Орієнтовні назви зупинок та зміст завдань
1.      Стрибкова. Завдання: 1) вишикуватися в одну лінію й одночасно стрибати — спочатку на лівій, потім — на правій, а потім — на двох ногах по п'ять разів; 2) вишикуватися в одну лінію один за одним, перший учасник стрибає з місця, потім кожен наступний стрибає з того місця, до якого до¬стрибнув попередній учасник.
2.      Олімпійська. Завдання: уважно спухаючи зміст запитань з історії олімпійських ігор, дати на них правильні відповіді.
Орієнтовний зміст запитань для проведення вікторини
*        Які ігри називають олімпійськими? (Змагання спортсменів світу з різ¬них видів спорту, які проводяться через кожні чотири роки.)
*        Зі скшькох фавнів складається футбольна команда? (З одинадіриті.)
*        Скільки білих фігур у шахах? (Шістнадцять.)
*        У якому виді спорту змагаються тільки жінки? (Художній гімнасти¬ці, синхронному плаванні.)
*        Яку дистанцію долають марафонці? (42 км і 95м.)
*        Хто з відомих математиків Стародавньої Греції був переможцем у зма¬ганнях з кулачного бою на Олімпійських іграх? (Піфагор.)
*        У якому виді спорту можна тільки повторити кращий результат, а не поліпшити його? (У стрільбі.)
*        Назвіть традиційний атрибут олімпійських ігор, який з 1928 року за¬палюється від сонячного проміння в Олімпії. (Олімпійський вогонь.)
*        Проміжок часу між двома олімпійськими іграми, що у Стародавній Г реції був прийнятий за одиницю літочислення. (Олімпіада)
        У верхньому ряду олімпійської емблеми зображені кільця блакитно¬го, чорного та червоного кольорів. А яких кольорів кільця нижнього ряду? (Жовтого та зеленого.)
        Як, на відміну від сучасних спортсменів, давньогрецькі атлети виконували стрибки у довжину? (Стрибали з місця, тримаючи в ру¬ках гантелі вагою 1,5—2 кг. Перед стрибком атлет робив кілька ру¬хів руками і в повітрі відкидав їх назад, що мало збільшити довжину стрибка.)
        Як стародавні греки називали найкоротшу дистанцію у змаганнях з бігу? (Стадій.)
        Якими змаганнями розпочинався другий день олімпійських ігор у Ста¬родавній Греції? (Гочками колісниць.)
        Якщо колісниця першою прибувала на фініш, то кому греки в давнину присуджувати перемогу? (Не візнику, а власнику коней, запряжену коліс¬ницю.)
        Хто у Стародавній Греції мав право бути учасником Олімпійських ігор? (Тільки вільні й повноправні громадяни рабовласницьких міст-держав.)
        Як називається біле полотнище з олімпійським символом-емблемою? (Олімпійський прапор.)
        У якій фі використовують найлегший м'яч? (У настільному тенісі.)
3.      Спортивний вернісаж. Завдання: кожен член команди обирає картку із зазначеною на ній назвою певного виду спорту, потім по черзі за допо¬могою міміки та жестів зображає його. Інші члени команди мають відгадати вид спорту.
4.      Туристична. Завдання: 1) укладання рюкзака (кожен член команди вкладає по одній речі, а останній — приносить його на фініш); 2) естафетний біг по купинах; 3) естафета підписна.
5.      Влучний кидок. Завдання: кожен член команди має влучити баскет¬больним м'ячем у корзину.
6.      Пісенна. Завдання: усі команди на останній станції змагаються у знан¬ні пісень на спортивну та туристичну тематику.
Заключна частина. Підбиття підсумків. Відзначення команд-учасниць та нагородження переможців.

Комментариев нет:

Отправить комментарий